KHC weer niet tot winst
7 oktober 2006

Zaterdag moest er gespeeld worden tegen het Wapenveldse WZC, dat al aardig wat meer punten vergaard had als KHC. In de begin fase kon KHC nog even meekomen, maar daarna kreeg WZC een duidelijk veld overwicht gedurende de eerste speelhelft. KHC kreeg enkele vrije schoppen vlak voor het 16 meter gebied, maar wist hier geen raad mee tot Dennis Maurer op links een vrije schop mocht nemen. De bal kwam mooi voor het doel en Henry van Wijhe schoot de bal achter de doelverdediger van WZC. KHC mocht dus met een voorsprong naar de kleedkamer en gezien het spelbeeld was dat niet terecht want WZC was sterker. Iets wat in de 2e helft niet tot uiting kwam, want WZC was zelden gevaarlijk en de verdediging van KHC gaf geen krimp. Halverwege de 2e helft beroerde Gert-Jan Jansen de bal met de hand en de als een vrede-stichtende leidende arbiter Beldman uit Holten wees na enige aarzeling naar de stip. Arjan Eikelboom schoot WZC naar de verdiende gelijkmaker. Hier na kreeg WZC nog een geweldige kans vanuit een duidelijk buitenspel situatie maar vond doelman Patrick Mulder op zijn weg.

Aanvallend kan KHC nog geen potten breken, de jeugdige spits Erik Post die in de basis mocht beginnen kwam er niet aan. Afgelopen woensdag scoorde hij bij het elftal onder de 23 maar liefst 5 maal, dit maal bleef hij zonder score. Al met al een terechte uitslag in een matige wedstrijd van beide kanten.

Man van de wedstrijd.
Dennis Maurer