Wijthmen - v.v. Bergentheim (1 - 3) 3 - 3
7 oktober 2006

Bergentheim is er zaterdag niet in geslaagd om de 3 punten mee te nemen naar Bergentheim door gelijk te spelen tegen promovendus Wijthmen.

De wedstrijd begon van Bergentheim zijde erg zwak wat ook al snel resulteerde in een
1-0 achterstand in de vierde minuut. Na ± 15 min. spelen herpakte Bergentheim zich goed en de druk op het doel van Wijthmen was dan ook groot en doelpunten konden niet uit blijven en die vielen er dan ook door Eddy Eggengoor met een mooie kopbal uit een corner, Ronnie Hakkers met een diagonaal schot in de boven hoek en één van Jos Kikkert na een diepe bal van Henry Stoeten. Tussen de doelpunten door is Wijthmen niet echt gevaarlijk geweest behalve een schot op de paal, zodat de ruststand 3-1 was in het voordeel van Bergentheim.

Na de rust was er van het goede spel van de eerste helft niets meer over en de duels werden verloren en men bracht Wijthmen daardoor zelf weer terug in de wedstrijd.
De 2-3 viel in de 70 min. en de 3-3 in de 80 min waarbij beide keren niet scherp werd opgetreden door de mannen van Gerrit Meijerink.
In de 10 min. die nog resten probeerde Bergentheim nog wel de volle winst te behalen maar het zat er niet meer in waardoor er op het eind een teleurstellend resultaat op het scorebord stond van 3-3.

Volgende week speelt Bergentheim tegen KHC dat gedegradeerd is uit de tweede klasse en die het na een moeilijk begin nu ook aardig doen. Als de beleving en de strijd weer terug is dan moet deze wedstrijd worden gewonnen door de mannen van Gerrit Meijerink.

Bron: Bergentheim

'11  1-0  Sander van Gurp