Monsterscore 's-Heerebroek tegen Storica: 11-0 (door: Heerenbroek 's)
27 november 2010

’s-Heerenbroek speelde vanmiddag de inhaalwedstrijd tegen het onderaan staande Storica. Wedstrijden die gewonnen moeten worden en waar in het verleden ’s-Heerenbroek dan nog wel eens niet thuis gaf was het vanmiddag een walk-over zoals het hoort. Het krachtverschil was dermate groot dat het nooit een wedstrijd werd. Het was meer de vraag hoe hoog de score zou oplopen. ’s-Heerenbroek bleef het grootste gedeelte van de wedstrijd scherp en vanuit de organisatie voetballen waardoor de score uiteindelijk opliep tot 11-0. De grootste overwinning van ’s-Heerenbroek 1 in competitieverband ooit. De doelpunten werden gescoord door Geert Pelleboer (4 x), Gilliam Bien (3 x), Henri Kroeze, Rik Kroeze, William Dekker en Wessel van Dijk. Door deze overwinning staat ’s-Heerenbroek nu halverwege de competitie op een gedeelde 3e plaats.
Ijs en weder dienende staat volgende de derby tegen Wilsum op het programma

Bron: 's Heerenbroek

1-0  Henri Kroeze