KHC ruim langs s’Heerenbroek
17 april 2010

We hadden wat meer vuurwerk verwacht van s’Heerenbroek vanmiddag dat erg matig speelde vandaag. KHC daarin tegen speelde goed een snel, de bal werd goed rond gespeeld. Het kreeg legio kansen, en de spitsen Remond Abma en Tom Diender wisten net niet het net te vinden. In de 19e minuut dan de verdiende voorsprong via Jonathan van Marle die de bal hard in de linker beneden hoek schoot op aangeven van Tom Diender. Na wat gepruts in de achterhoede van s’Heerenbroek was het diezelfde Tom Diender die de 2-0 scoorde op aangeven van Remond Abma. KHC kreeg hierna nog volop kansen, toen Remond Abma in de 36e minuut 3-0 scoorde brak het matige verzet van s’Heerenbroek. Dit was tevens de ruststand. Na de thee een zeer matige partij, beide ploegen zakten ver terug in hun spel, KHC wilde niet meer en s’Heerenbroek vond het ook wel goed. In de 53e minuut werd het nog 4-0 door een benutte penalty omdat Jonathan van Marle werd vastgehouden. De prima leidende scheidsrechter van ’t Goor uit Doornspijk had geen kind aan deze uiterst sportieve wedstrijd, waarin hij de kaarten op zak hield.

Zo gaan we toe naar een zeer spannend slot van de competitie in de 4e klasse D, met nog 2 wedstrijddagen is de spanning om te snijden. 2 ploegen op 45 ( KHC en Wilsum) en 1 op 42 ( HTC) KHC gaat op bezoek bij Noord Veluwe Boys uit Hattemerbroek, getraind door Jan Stoffer uit, ja u leest het goed Wilsum. Hij zal er natuurlijk alles aandoen om een puntje te sprokkelen, zaak om tot op het bot toe gemotiveerd naar Hattemerbroek te vertrekken. Aan de andere kant de buren ruzie Wilsum – s’Heerenbroek. We mogen toch hopen dat de spelers van s’Heerenbroek ditmaal de zonnebril afzetten, en er vol voor gaan. Al met al wordt het een spannende zaterdagmiddag, supporters zijn van harte welkom.

Man van de wedstrijd.

Tom Diender