Matig 's-Heerenbroek laat het afweten tegen Noord Veluwe Boys
21 november 2009

’s-Heerenbroek heeft het vanmiddag af laten weten tegen Noord Veluwe Boys. Het speelde ver onder de maat en de tegenstander toonde wel de nodige strijdlust. In de 11e minuut werd het enige doelpunt van de wedstrijd gescoord. De spits van NVB werd gen strobreed in de weg gelegd en kon vrij inkoppen. Een minuut later was er een beste kans voor Rob Henniphof maar die speelde de bal te ver voor zich uit. Verder waren er kansjes voor Geert Wienholds en Gilliam Bien maar het veldspel van ’s-Heerenbroek leek nergens op. Met twee wissels in de rust werd getracht de vleugels meer te gebruiken en na rust was er meer inzet en ging het ook beter, dit leverde een aantal mogelijkheden op maar echt iets afgedwongen werd er niet. Na een half uur in de 2e helft was het over en was NVB met uitvallen nog het gevaarlijkst. Een verdiende overwinning voor de mannen uit Hattemerbroek in een sportieve wedstrijd die goed geleid werd door scheidsrechter D. van den Bosch.

Komende dinsdag wordt er geoefend tegen Go Ahead Kampen 2 en zaterdag thuis tegen Hulshorst. Op 5 december wordt de competitie weer opgepakt uit tegen ZAC. Hopelijk is dan de huidige dip weer voorbij.

Bron: 's Heerenbroek

'11  1-0  Onbekende Speler