Bergentheim wint de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop.
6 december 2008

Bergentheim heeft de laatste tuiswedstrijd voor de winterstop tegen Vios Vaassen winnend weten af te sluiten door een 3-1 overwinning waar ook helemaal niets op viel af te dingen.

Bergentheim begon deze wedstrijd met de weer terug gekeerde ChielJan Schuldink in de basis en was vanaf het beginsignaal van de goed leidende scheidsrechter maneschijn de bovenliggende partij. Bergentheim speelde verzorgd voetbal en kreeg in het begin ook een aantal goede mogelijkheden maar het lukte niet om snel een voorsprong te nemen. Van de gasten uit Vaassen kwam weinig gevaar echter het duurde tot de blessuretijd van de eerste helft voordat Bergentheim op voorsprong kwam door een prachtig doelpunt van Ronnie Hakkers waardoor de ruststand 1-0 was in het voordeel van Bergentheim.
De tweede helft startte Bergentheim weer goed en na 10 min. spelen in de tweede helft was het 2-0 door een doelpunt van Eddy Eggengoor, dit na een mooi uitgevoerde aanval. Na dit doelpunt bleef Bergentheim de bovenliggende partij alleen de kansen werden niet benut tot de 80 minuut toen Ronnie Hakkers met een kopbal de wedstrijd in het slot gooide. Trainer Folkert Velten wisselde Jeroen v.d.Velde die er in kwam voor Wilko Eggengoor en Eric Schutte die er in kwam voor de moe gestreden ChielJan Schuldink. Da laatste minuten mocht ook Niels Luisman nog invallen als doelman. Dat het in blessure tijd nog 3-1 werd was voor de statistieken maar op de overwinning viel helemaal niets af te dwingen.

Volgende week speelt Bergentheim de laatste wedstrijd voor de winterstop uit tegen Gramsbergen aanvang 14.30 uur.

Bron: Bergentheim

1-0  Ronnie Hakkers