KHC geen schim van vorige week
15 november 2008

Op het knollenveld van Sportpark De Venen heeft KHC met 0-1verloren van het Zwolse CSV 28. KHC was geen schim van het team dat vorige week zo sneu het gelijke spel in de slotfase moest laten aan Bergentheim. Het speelde onrustig en leed veel teveel balverlies. CSV 28 kreeg dan ook al snel een veld overwicht, en stelde keeper John Mulder enkele keren op de proef. In de 17e minuut kroop KHC door het oog van de naald. De goed leidende arbiter Hilhorst uit het Gelderse Gerselaar weigerde de bal op de stip te leggen na een overtreding van Gert Jan Jansen op Yavuz Ozdemir. Enkele minuten later kwam toch de treffer van Ozdemir toen hij de verdediging van KHC te snel af was. KHC kon hier maar weinig tegenover stellen, en had nagenoeg geen kansen. De ruststand was dan ook 0-1. Na rust een matte partij, een goed verdedigend CSV 28 kwam nauwelijks in de problemen. KHC probeerde het nog wel even door lange ballen in de 16 meter te pompen, maar had hier weinig geluk mee. Al met al een terechte nederlaag in een matig duel van beide kanten.

Donderdag en Zaterdag oefenwedstrijden tegen respectievelijk Des Zwarsluis (uit) en Bas Biddinghuizen ( thuis), gevolgd door een uitwedstrijd tegen Den Ham, weer een moeilijke tegenstander uit de kopgroep.

Man van de wedstrijd.
Revellino Sabono