Bergentheim - HTC 1 - 2
30 september 2006

Bergentheim leed afgelopen zaterdag een 1-2 nederlaag tegen HTC uit Zwolle. Ondanks dat de ploeg nog op een 1-0 voorsprong kwam via Gert v/d Weide was het HTC dat verdiend won met 1-2.

Na de overwinning vorige week zaterdag tegen WZC speelde Bergentheim opnieuw een thuiswedstrijd en wel tegen HTC uit Zwolle. Al na 8 minuten kwam Bergentheim op een voorsprong doordat Gert v/d Weide uit de rebound raak schoot. Op dat moment zeker verdient want Bergentheim begon goed. Naarmate de eerste helft vorderde werd HTC sterker. Vooral op het middenveld was de slag voor de ploeg uit Zwolle en na 35 minuten spelen kwam de verdiende gelijkmaker op het scorebord en dat was tevens de ruststand.

Voordat de toeschouwers zich weer genesteld hadden rondom het veld was het na 1 minuut in de 2e helft al 1-2 voor HTC. HTC was agressiever in de duels en daar had Bergentheim veel moeite mee deze middag. Na enkele omzetting doordat Herman Slot geblesseerd uitviel kreeg Bergentheim weer iets grip op de wedstrijd. Spits Eddy Eggengoor sleurde en probeerde de geringe ruimte die hij kreeg te benutten om zo gevaarlijk te worden. Het lukte niet deze middag en zo bleven de mannen van trainer Gerrit Meijerink teleurgesteld achter met lege handen. Zaterdag a.s. speelt men uit in en tegen Wijthmen, aanvang 14.30 uur.

Bron: Bergentheim

'8  1-0  Gert van der Weide