VIOS loopt forse nederlaag op
13 september 2008

Na de teleurstellende thuisnederlaag in de 1e competitiewedstrijd wachtte het uitduel tegen CSV’28 te Zwolle. Gespeeld werd op het nieuwe complex dat begin dit jaar in gebruik werd genomen. Er stond een flinke wind en de bal stuiterde fors op het kunstgrasveld maar dat mag geen excuus zijn voor de wanprestatie die VIOS deze middag leverde.

Bij de start van de wedstrijd leken er zeker kansen maar al snel nam CSV het heft in handen en volgde een aantal goede mogelijkheden. Door een persoonlijke fout in de verdediging kon CSV makkelijk op de 1-0 voorsprong komen. Kort voor de rust leek Wilco Liefers voor de 2e keer gepasseerd maar het schot belandde tegen de paal.
Direct na rust probeerde VIOS aan te zetten tot een beter vervolg van de wedstrijd toen opnieuw een persoonlijke fout de 2-0 voor CSV betekende.

Ondanks de wissels in de 2e helft zakte VIOS steeds verder weg en kon CSV uitlopen naar een 4-0 overwinning.
Persoonlijke fouten, een gebrek aan inzet en vechtlust en een voorhoede zonder stootkracht kenmerkte VIOS deze wedstrijd.
De gele kaarten voor Jelle Stoker en Daniel Saija paste in het wedstrijdbeeld.
Volgende week moet echt uit een ander vaatje worden getapt om de eerste punten te behalen.
Tegenstander is dan KHC uit Kampen dat de 1e wedstrijd verloor en de 2e wedstrijd won.

Opstelling: W.Liefers, D.Beens, J.Stoker (H.Peters), J.Dijkgraaf (S.Quack), D.van Gortel, Jelle Pol, Joas Pol, O.van Hoogmoed D.Saija, M.van Beek en G.J.Lammers (D.Eggink)

Bron: VIOS V

1-0  Elvin Matuankotta