Donkere wolken
19 april 2008

Donkere wolken hangen boven het prachtige plaatsje Gramsbergen.
Onze Groen-Witten hebben een 1-4 nederlaag geleden. In de derde minuut ging het mis. Miscommunicatie in de verdediging, waardoor Wim-Anne de spits moest vloeren. De vrije bal werd prachtig binnen geschoten. Een enorme domper en dat is te merken in het veld en bij de begeleiding.
We herpakken ons wel, wat leidt tot een strafschop na een half uur ballen. Hier hadden onze jongens donderdag na afloop van de training op getraind. Mayco wees Roy aan, helaas redde de keeper.

In de tweede helft leek het erop dat wij niet tot scoren kwamen, totdat WZC blunderde in de verdediging en Paultje de bal oppikte en resoluut inschoot.
Iedereen leefde op, spelers, begeleiding, supporters, zelfs de wisselspelers die geen kans kregen om in te vallen.
In de tachtigste minuut ging het helaas mis. Albert redde een hoge bal prima, echter Evan maakte een ippon bij hun spits. De goeduitziende scheidsrechter, (lekker wijf is zo plat)legde de bal op de stip en hier wisten zij wel raad mee. Weer op achterstand, de koppies gingen omlaag. WZC maakte hier dankbaar gebruik van en liepen uit naar 1-4.

We staan onder de streep, of terwijl de vierde klasse komt gevaarlijk dichtbij!
Het goede nieuws is, dat wij niet meer hoeven te kijken naar andere verenigingen. Volgende week winnen!!! Dan handhaven we in de derde klasse.
Ter afsluiting, A-selectie neem een voorbeeld aan Wim-Anne en knok volgende week tot de laatste minuut. Ik heb er alle vertrouwen in!

RE

Bron: Gramsbergen