CSV'28 - Bergentheim 4 - 2
1 december 2007

Bergentheim is er zaterdag niet in geslaagd om de punten mee te nemen uit Zwolle door een ongelukkige en onverdiende nederlaag tegen CSV’28.

Bergentheim heeft de goede reeks die men had niet weten door te zetten door een onverdiende nederlaag tegen CSV’28. Bergentheim begon goed aan de wedstrijd en zette ook vanaf het begin CSV onder druk met goed voetbal wat ook resulteerde in een aantal grote mogelijkheden welke helaas niet werden benut. Zoals zo vaak scoort dan ook de tegenstander, en zo ook deze middag want de eerste mogelijkheid welke werd gekregen door fout aan Bergentheim zijde werd direct afgewerkt zodat de ruststand 1-0 was in het voordeel van de thuisclub. De tweede helft speelde Bergentheim het eerste gedeelte wat minder en in deze periode kon CSV dan ook de 2-0 maken. Hierna herpakte Bergentheim zich weer en het was Edwin Slot die vanaf 11 meter nadat Jarno Wind onreglementair was onder uitgehaald de spanning weer terugbracht. Het was echter wederom CSV dat wist te scoren en uit te lopen naar 4-1, maar ook hierna gaf Bergentheim niet op en wist Stefan Veneman nog de 4-2 op het scorebord te krijgen, en wat men ook hierna nog probeerde het lukte niet meer om te scoren. Geconcludeerd mag worden dat er een goede wedstrijd is gespeeld maar dat de tegendoelpunten wel erg gemakkelijk vielen en als dat er nu ook nog uitgaat en het goede voetbal blijft zoals de laatste weken moeten de punten wel komen.

Volgende week speelt Bergentheim tegen Nieuwleusen thuis om 14.30 uur

Bron: Bergentheim