HTC - Avereest 3-2 (0-2)
9 september 2006

In een zeer boeiende wedstrijd streden in de 3e klas zaterdag HTC en Avereest hun 2e competitie wedstrijd in het Zwolse. De wedstrijd begon, wegens kunstgras perikelen, een half uur later als de bedoeling was onder leiding van een zeer matig fluitende arbiter. Beide ploegen speelden aftastend waarin de thuisploeg niet allen de betere was maar ook meer kansen creëerden. Avereest wist voor de rust uit 4 kansen 50% te scoren door Johan Heukels en Jan Fictorie. Na de rust was HTC duidelijk de sterkere ploeg wat zich ook in de eindstand aftekent.

Na 2x geel moest Johan Heukels het veld verlaten met rood. Avereest, met 10 man, vocht de laatste 5 minuten nog even terug om toch nog met een punt mee naar huis te nemen, maar mocht niet meer baten. Totaal werd de scheids 7x geel getrokken. Volgende week speelt Avereest een derby in en tegen Nieuwleusen.

Bron: Jacques van der Linde, Avereest

0-1  Johan Heukels