Den Ham - IJVV 2-3 (0-0)
3 november 2007

IJVV heeft met 2-3 van Den Ham gewonnen en daarmee zijn koppositie verstevigd. Nummer twee Den Ham kwam nog een kwartier voor tijd nog wel voor en liep zelfs uit naar 2-0. Maar in de spectaculaire slotfase scoorde IJVV nog drie keer waarvan een keer diep in blessuretijd door een fantastische goal van Martijn Prins.

Trainer Han Hanekamp was erg tevreden. Niet zozeer vanwege het vertoonde spel, maar wel vanwege de voorbeeldige wedstrijdinstelling. "Ik vond dat wij ons niveau niet haalden. Wij speelden in balbezit te gehaast en verzeilden al snel in een wedstrijd van vooral hard werken. Dat we daarmee ook een wedstrijd kunnen winnen vind ik positief. De spelers zijn er ook bij een 2-0 achterstand voor blijven gaan", maakte Hanekamp zijn ploeg een compliment.

Voor IJVV scoorden Berthil Schinkel, Arjan Prak en Martijn Prins. Prak deed dat met een prachtig schot die via de onderkant van de lat in het doel verdween. De treffer van Prins deed daarvoor in schoonheid niet onder. Met een halve omhaal verschalkte de IJVV' er de keeper.
IJVV had na de vreugde van vorige week om het winnen van de periodetitel geen moeite weer de draad op te pakken, aldus Hanekamp. "Wij zijn ons er goed bewust van hoe we er voor staan, we willen ons blijven verbeteren.

volgende week 10 november moet IJVV aantreden tegen SC Lemele aanvang 14:30

Bron: IJVV