Lemele nog steeds zonder punten.
23 september 2006

Lemele heeft ook zijn 4e wedstrijd van het seizoen verloren. In Kampen werd met 2 - 1 verloren van KHC. Lemele begon in tegenstelling tot de vorige 3 wedstrijden goed aan de wedstrijd. De eerste duels werden gewonnen en Lemele pakte het initiatief op het middelveld. Dit resulteerde in de beginfase in een mooie kans voor Arjan Stoeten. Dit na een goede aanval over de grond. Na een kwartier was het KHC dat wat beter in de wedstrijd kwam en enkele kansjes creërde. Lemele trof via een mooie uithaal van Harry Warmelink voor rust nog een keer de lat boven de goed keepende doelman van KHC. De eerste helft eindigde derhalve in 0 - 0.

Na de thee pauze was het KHC die op voorsprong kwam via een schot van buiten de zestien die door verdediger Mark Dubbink van richting veranderde en doelman Age Dinant Ten Kleij kansloos liet. De wedstrijd ging daarna gelijk op. De spelers van beide teams kwamen er steeds meer door te zitten, mede door het warme weer en het zware veld. Na het inbrengen van Steven Warmelink, die zijn rentree maakte na een blessure die hem 3 weken aan de kant hield, kwam Lemele meer aan voetballen toe. Er werden een aantal kansen gecreërd en achterin werd er door de uitstekend spelende Jeroen Talen en Erwin Stirtjan weinig weggegeven. Met nog een kwartier te gaan bleef Lemele steeds nadrukkelijker op zoek naar de gelijkmaker, maar het was KHC dat via een corner bal op 2 - 0 kwam. Lemele zette vanaf dat moment nog meer aan om terug in de wedstrijd te komen en drong KHC ver terug, dit resulteerd 5 minuten voor tijd in de aansluitingstreffer van Harry Warmelink. In de laatste 5 minuten was Arjen Stoeten nog het dichts bij de gelijkmaker, zijn schot trof de paal. Wederom had Lemele meer verdient dan 0 punten. Het voetbal is aardig, alleen het geluk zit nog niet mee voor de mannen van Gert Jan Karsten.

Volgende week in de derby tegen Den Ham zullen de messen geslepen zijn. De mannen van Lemele zullen in ieder geval voor 200% gemotiveerd zijn om het Lemelse publiek de eerste punten van het seizoen te brengen.

Aanvang wedstrijd: 14:30 uur.

Bron: Lemele

1-0  Revelino Sabono