Avereest - ASC '62 1-1 (1-0)
23 september 2006

Afgelopen zaterdag speelden de no3, Avereest tegen de no. 7 ASC '62 tegen elkaar in een sportieve wedstrijd. Spanning was er na de 8e minuut waarin Jan Fiktorie zijn ploeg op voorsprong bracht na een vrije trap van Richard Seinen. Het spel speelde zich voornamelijk af op het middenveld waarin beide ploegen veel balverlies leden. Avereest ging dan ook de rust in met een kleine voorsprong. De tweede helft liet geen ander beeld zien al was het de thuisploeg die drie opgelegde kansen niet wist te verzilveren. Uitblinker op het veld was de uit Lochem afkomstige arbiter Brunshorst die het spel goed snapte. ASC counterde in de 77e minuut en wist het verschil via de voet van Michel van Spijker gelijk te trekken. Pupil van de week was Frank Louwdijk speler van de E1. Volgende week speelt Avereest uit tegen CSV uit Zwolle.

Bron: Jacques van der Linde (Avereest)

1-0  Jan Fictorie
  1-1  Michel van Spijker